Nu plec foarte des înafara județului, chiar pot să spun că destul de rar, dar din luna decembrie al anului 2016 am remarcat o schimbare de mentalitate la nivelul marketingului și pr-ului.
În primul rând, am remarcat o deschidere mai mare către cetățean ceea ce nu se mai întâmplase de peste 10-15 ani, în al doilea rând organizare de evenimente proprii și o scadere de preț, de tip promoție, de 50% din prețul inițial al biletului ceea ce a dus la creșterea numărului de călători. Trebuie să specific și faptul că în sfârșit au înțeles ce înseamnă să ții lumea mereu conectată la ultimele informații pe rețelele de socializare despre traficul feroviar, despre întârzieri și să răspunzi presei în timp util, sau cât de cât posibil (la nivelul Bucureștiului).
Și dacă vorbeam despre prețuri, printr-o lege (parcă) studenții pot călători gratis, iar un bilet, de exemplu, de la Câmpulung Moldovenesc până la Cluj-Napoca nu mai costa aproximativ 70 ron ci doar jumătate din acest preț. Acest lucru a făcut ca multe rutele paralele care erau asigurate de autocare să fie aproape pustii.
Pe de altă parte, o aplicație foarte bună și mereu cu informații în timp real despre traficul feroviar, este TrenulMeu – Mersul Trenurilor (https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.trenulmeu.mobile).
Sincer, odată cu expansiunea traficului aviatic în România sper tot mai mult ca România, și începând de la Parlament și până la țăranul de rând, să devină o țară normală.